Rock Machine
<< Zoznam článkov od 21 do 29 (z 29)

Testy

Sportful - Karpos - nohavice Karpos Vernel Je to niečo cez dva roky, čo som prvý raz na seba obliekol tieto nenápadné nohavice šedej farby. Vyzerajú športovo ale nie príliš nápadne. Dajú sa nosiť prakticky všade. Priznám sa, že na prvú skialpovú túru som si ich zobral so zmiešanými pocitmi. Dovtedy som skialpoval dlhé roky v zateplenej kombinéze, tá doslúžila a ja som sa rozhodol vyskúšať niečo voľnejšie, niečo v čom sa dá pohodlne existovať celý deň a ešte aj večer v tom presedieť na chate...   Už na prvej túre som sa s týmito elastickými nohav...   Celý článok
Minulú zimu v nej začali trénovať talianski reprezentanti v skialpinizme. Bunda Liskam spĺňa všetky povinné parametre pre použitie na náročných alpských pretekoch, a tak v závere sezóny v bundách Liskam víťazná talianska trojica lyžovala do cieľa na Mezzalame, jednom z najslávnejších skialpových pretekov.  Dostal som sa k nej až koncom zimnej sezóny a mojou úlohou bolo ju poriadne prevetrať :) a preveriť... Posledné roky sa ľahké zateplené bundy stali asi najväčším hitom na outdoorovom trhu, čo sa oblečenia týka. Ako izolácia sa zvykne používať p...   Celý článok
Zima sa blíži a s ňou aj sezóna veľkých očakávaní pre milovníkov zimných športov, ostatne ako vždy... :) Základným predpokladom športových a turistických radovánok je okrem počasia aj kvalitný výstroj a všetok matroš, ktorý k danému športu alebo činnosti patrí. Kde ho ale vziať? Ehm, teda kúpiť, samozrejme... Možnosti sú nepreberné, množstvo firiem a predajcov sa predháňa v tom, aby ukázali akí sú dobrí. Dnes si predstavíme jedného z nich, outdoorovú predajňu Adamsport v Ružomberku. Už samotná poloha na križovatke hlavných ťahov signalizuje...   Celý článok
Ultrasezóna 2015 pomaly končí, treba myslieť na novú a k tomu patrí aj nový „hardvér“. Známe firmy postupne odtajňujú nové modely bežeckej obuvi. Preto aj my prinášame prvé oficiálne informácie o novom špičkovom modeli, na testovaní ktorého sme sa podieľali a ktorý obsahuje viacero revolučných riešení, orientovaných prioritne na maximalizáciu výkonu pri zachovaní komfortu pretekára. Inšpiráciou pri vývoji boli technológie z profesionálnej cyklistiky, F1, ale aj skúsenosti legendárnych indiánov z Medených kaňonov v Mexiku. Prvé špionážne...   Celý článok
 Je to presne rok, čo pribudla v mojej preplnenej skrini. Taká čierna, krikľavo zelenkavou farbou popísaná. S nápadne dlhým golierom, zipsom zhora až dole, dlhými rukávmi, predĺženým chrbtom, dvomi vreckami na zips, ďalšími dvomi skrytými na bruchu zvnútra... A skrátka šička akoby sa pozabudla a šila a šila... Alagna je ušitá z kombinácie troch elastických materiálov. Niekde je zateplená viac, niekde menej, inde je zase elastickejšia. No jednoducho šička len šila a šila a šila... :) Až kým pospájala to množstvo postrihnaných kúskov látky dokopy. Tak...   Celý článok
 Hovorí sa: "Keď nepríde hora k Mohamedovi, tak musí vstať a prísť on ku nej..." Dnes už žijeme v dobe E-shopov, ale stále platí, že je lepšie raz držať v ruke alebo mať oblečené na sebe, ako stokrát vidieť na monitore počítača. Platí to hlavne pri nakupovaní takých delikátnych vecičiek ako je kvalitné termoprádlo alebo cyklistický dres či kraťasy.  Takže teraz je tá možnosť tu a dostali ju hlavne obyvatelia Bratislavy a okolia. Pred krátkym časom bola totiž v Lamači pri dialničnej pumpe OMV otvorená nová predajňa so špičkovým outdo...   Celý článok
Môj postoj k doplnkovej športovej výžive a rôznym druhom takzvaných ,,urýchľovačov” bol vždy viac - menej skeptický a spájal sa mi hneď s niekoľkými výjavmi. Ako prvý sa mi vždy vybavil obraz môjho kamaráta, šoféra kamiónu, zapíjajúceho karbogel štedrými dúškami Red Bullu. Potom tu bola ,,zázračná skrinka” v šatni jednej nemenovanej kamošky, profesionálnej športovkyne, od spodku po vrch naplnená fľaškami, fľaštičkami, ampulkami, pohármi, škatuľami, plechovicami – no skrátka sypačkami všetkého možného druhu a pôvodu. Základ úspechu...   Celý článok
Na začiatku zimy pribudli v mojom skialpovom batohu dve malé čierne vrecúška. Otázka znela: "Čo s nimi?" Táto zima priniesla okrem iného aj odpoveď na túto otázku. Zatiaľ čo na začiatku zimy dve vrecúška len nesmelo vyčkávali na spodku batohu na to čo sa bude diať, neskôr už svoje silné stránky prejavii naplno. Hlavná úloha týchto dvoch vrecúšok je síce v povinnom výstroji na skialpových pretekoch, ja som však našiel pre ne oveľa kvalitnejšie uplatnenie, a síce pri celodenných skialpových túrach. Namiesto hrubej a ťažkej vetrovky a rovnako ...   Celý článok
Karpos je slovíčko pochádzajúce z gréckej mytológie. Bol to syn Zephyra (západný vietor) a Khloris (jarná vegetácia). Božské dieťa Karpos vynikalo svojou mimoriadnou krásou...  Čo znamená, keď sa povie Karpos v 21. storočí? Na to sa pozrieme teraz:   Karpos nie je nová značka, ale vlastne len názov outdoorovej kolekcie oblečenia od renomovanej talianskej firmy Sportful. Firma Sportful vznikla v roku 1946, keď sa rodina Cremonese rozhodla založiť fabriku na výrobu oblečenia. Keď sa v roku 1972 dr. Giordano Cremonese chystal štartovať na slávnom maratóne v b...   Celý článok

<< Zoznam článkov od 21 do 29 (z 29)