Jazdili sme Rockmachine 2017

07.10.2016
jazdili-sme-rockmachine-2017

Vo štvrtok 6.10. sme úspešne odignorovali snehovú nádielku v Tatrách a vyrazili sme v mimoriadne silnom zložení otestovať nové Rockmašiny do bajkparku v Kalnici.

Rockmachine urobil poriadny skok už s mašinkami z tohto ročníku. Všetci traja popradskí kamzíci sme to zisťovali už počas leta. Na budúci rok sa chystá ďalší skok... žiadne stagnovanie to nebude...

Pri jazdení sme otestovali predovšetkým nový Blizzard, ktorý prešiel výraznými zmenami. Pribudli aj nové verzie... Pojazdili sme, potestovali, niektorí aj polietali. Ja som sa povenoval hlavne karbónovému hardtailu s 29tkami kolesami. do kopca to veru šlo ako elektrobajk :))

A ozaj aby som nezabudol - Elektrobajky. Chystajú sa ozaj veľké zmeny. O celom tomto segmente na bajkovom trhu budeme ešte veľa počuť. Rockmachine bude pritom...

Po parádnom vyjazdení na trailoch bajkparku v Kalnici už na nás čakal nový "mozog" projektant Rockmachinu - Jarda Spěšný zvaný aj Spaceman. Bývalý majster sveta v cyklotriale odovzdáva svoje celoživotné skúsenosti teraz bajkom na ktoré sa už veľmi tešíme. V Kalnici sa z nich vytešoval aj ďalší cyklotrialový majster sveta trošku mladšieho ročníku - Jano Kočiš.

testovali_sa_aj_letové_vlastnosti_nového_blizzardu

V Jardovej vyčerpávajúcej prednáške sme sa dozvedeli veľa nielen o vývoji a nových plánoch ale aj o nových trendoch a smerovaní celého bajkového cirkusu.

Firma Rockmachine verí v trail. A ja verím, že ľúdia budú čoraz viac chápať, že horský bajk je určený nielen na asfaltovú hrádzu popri riečke, že?!! :)))

Séria bajkov Rockmachine 2017 sa chystá urobiť ďalší veľký skok. podobný ako nám predvádzal majster sveta Janči.

Tešíme sa, že môžeme byť pri tom...

Pre viac informácií sa pýtajte vo vašom obľúbenom obchode.