Nový cykloobchod v Poprade: Tatrybike - Trek

12.05.2023
novy-cykloobchod-v-poprade-tatrybike-trek
Na konci minulého roku bol v Poprade otvorený nový cyklistický obchod Tatrybike - Trek. Nie je to žiadna maličká predajňa ale poriadny obchod. Poriadny nielen v zmysle veľkosti ale je v ňom aj čo obdivovať... Keďže takéto novinky fanúšikovia cyklistiky pod Tatrami neregistrujú každú chvíľu tak sme sa rozhodli projekt predstaviť a vyspovedali sme človeka, čo za tým všetkým stojí: Michala Kručaja

Ahoj Mišo, my sa poznáme dlho ale na začiatku ťa trošku predstavíme: Odkiaľ pochádzaš a aký je tvoj vzťah k cyklistike?

Pochádzam z Dolného Smokovca a cyklistike sa venujem od detstva. Už od malička ma priťahovali skôr zjazdové disciplíny a neskôr som sa im začal venovať aj pretekovo. Páčil sa mi život v komunite jazdcov s podobným myslením. Medzi jazdcami venujúcimi sa zjazdovým (Gravity) disciplínam panovali veľmi dobré vzťahy a bolo veľa zábavy. Na trati sme potom súperili hlavne s časom a sami so sebou. Tento šport nie je taký konfrontačný ako v disciplínach keď súperia jazdci priamo jeden proti druhému...

Prečo TREK?

Veľkú časť mojej pretekárskej kariéry som jazdil na bicykloch značky Trek. Už vtedy som ich považoval za nadčasové. V zjazdovom segmente to bolo jednoducho tak... Trek bol a je absolútna špička.

Neskôr prišli nejaké zranenia a ako to už v živote chodí aj z rôznych ďalších dôvodov som s pretekami skončil. Zostal som však naďalej veľkým milovníkom horskej cyklistiky a značku Trek som mal v krvi.

Preto o nejaký čas, keď sa vyskytla príležitosť tak táto značka bola prvá na ktorú som sa pozrel. Trek práve v tom čase zastúpenie v Poprade nemal a tak bolo rozhodnuté. Keďže táto značka pokrýva celý sortiment od detských bicyklov cez cross country, enduro, cestu až po elektrobajky tak som sa rozhodol otvoriť takzvaný Concept store. Značka Trek spolupracuje a ponúka na svojich bicykloch výrobky Bontrager a sortiment sme ešte doplnili  o značky FOX a OAKLEY. Ponúkame tiež doplnky výživy SIS.

Pozerám, že priamo v predajni si návštevníci môžu pozrieť množstvo už tých kvalitnejších a drahších bicyklov, či už ide o cestu, gravel, elektro alebo MTB...

Našou prioritou je kvalita. Kladieme dôraz na to aby sa u nás zákazníci cítili dobre, ponúkneme ich kávičkou a bez nejakého tlačenia sa môžu si do rúk zobrať aj tie prémiové značky a pokochať sa... Napríklad tu máme cestné bicykle osadené na tých najkvalitnejších karbónových rámoch na ktorých jazdia profíci. V ponuke máme ale aj špičkové elektrobajky či horské bicykle. Na svoje si ale prídu aj zákazníci hľadajúci detský bicykel alebo kvalitný hardtail v cene do tisícky.

Súčasťou cyklopredajne býva aj cykloservis ktorý dokáže sojou úrovňou miešať karty:

Vieme o tom a mňa veľmi teší, že od začiatku je súčasťou tímu skúsený mechanik Ľubo, popradčan ktorý je v tejto oblasti známa firma... Čo sa týka servisu aktuálne berieme do opravy všetky bajky, nielen tie zakúpené u nás a dávame veľký dôraz na kvalitu. To čo odtiaľto odíde musí byť jednoducho v TOP stave.

Elektrobajky:

Jedná sa o dôležitý a veľmi rýchlo sa rozvíjajúci segment. Trek má elektrobajky so špičkovými motormi firmy Bosch. Čo sa týka servisu absolvovali sme v tejto firme nedávno školenie. Do opravy zoberieme aj bajky s inými motormi kvalitných značiek, keď ale niekto príde s bajkom na ktorom bude čínsky elektromotor alebo niečo podobné tak tu môže nastať problém ;)

A na záver:

Je to beh na dlhé trate, začali sme dobre aj keď nie v ľahkom období. Bicykle majú stále veľkú budúcnosť a my sa chceme sústrediť na kvalitu. Prídťe sa jednoducho pozrieť, každý si tu nájde niečo pre seba. Radi poradíme a vysvetlíme...