PR: #ZažiSlovensko

08.06.2020
pr-zazislovensko

#‎ZažiSlovensko a získaj turistickú mapu zadarmo.

Ahojte turisti a všetci milovníci outdoorových aktivít v prírode. V Adamsport.eu sme premýšľali ako Vám spestriť toto leto, keď drvivá väčšina z nás ostane dovolenkovať na Slovensku a spoznávať tak krásy nášho Slovenska. Pripravili sme si pre Vás letnú kampaň #‎ZažiSlovensko, ktorú štartujeme od 8.6.2020 a pre všetkých našich zákazníkov, ktorí nakúpia na našom e-shope za viac ako 60 €, dostanú od nás turistickú mapu ako malú pozornosť pri spoznávaní nášho krásneho Slovenska. Počas celého leta sme si pre Vás pripravili niekoľko známych, ale ja menej známych turistických lokalít, tak aby sme vyšli v ústrety všetkým na celom Slovensku. Navyše sme si pre Vás pripravili zaujímavé súťaže, ktoré budú prebiehať na našom FACEBOOKU alebo INSTAGRAME.

Každý nákup nad 60 € bude odmenený originálnou turistickou mapou Tatraplan v mierke 1:25 000 alebo 1:50 000 – záležať bude od lokality, ktorú budeme v danom období propagovať. Na začiatok sme si pripravili mapu jedného z našich najmladších národných parkov – Muránskej planiny.

Ku každej lokalite Vám dáme tipy na zaujímavé produkty z našej ponuky, ktoré vhodne využijete na výletoch, ale samozrejme aj Vami veľmi obľúbený TRHÁK VÍKENDU, kde budú produkty za špeciálne ceny len v obmedzenom čase a počte kusov.

#‎ZažiSlovensko toto leto na horách s Adamsport.eu